»Pomembno je, da drug drugemu daš svobodo, zato pa si moraš medsebojno zaupati. Da si upaš, da te odpelje in da tudi zaupaš, da drugega odpelje in ko zaznaš, da ga je odpeljalo, ga lahko znova najdeš.«
»Zdi se, da mu malo manjka spoliranosti ali pa perfekcije, da bi bile stvari 'popeglane', kot mi temu rečemo...«
»Igraš glasbo, najprej to, kar ti čutiš, in če to nekdo drug začuti, potem imaš srečo. To je po mojem to. Mogoče moraš imeti srečo, da to, kar je tebi všeč, da se dotakne drugih ljudi.«
»Boštjan mi meče ritmična polena pod noge, ki se včasih kar kotalijo, jaz pa se jim trudim izogibati. Istočasno pa znotraj teh struktur - polen - dajem svoj osebni pečat zvoku.«
»V prvem obdobju skladateljskih poskusov sicer izhajal iz romantike, po daljši prekinitvi in v poznejšem obdobju pa je mogoče v njih zaslediti tudi kakšen wagnerjevski Tristanov akord.«
»To ga je spodbodlo, da je začel snovati, povezovati analogna in digitalna vezja v male elektronske zvočne simfonije, v katere je vkomponiral nekaj njemu klasičnega vesoljskega futurizma – Spiral Galaxy, Alien, Space Cowboy – s človeškim obrazom – Human Age.«
»Imamović ga je kot odličen instrumentalist odpeljal še korak naprej, ga pustolovsko spustil v glasbene brzice, kjer je potreboval veliko spretnosti in strasti, da je iz njih vzplamtela nova presunljiva in uspešna zgodba.«
»Ne želim biti zahodnjaška v smislu, da bi kopirala neke tuje trende, to se mi zdi totalno brez veze.«
»Pogosto igramo vsi hkrati, zato je velikokrat zelo hrupno.«
»Nismo klasični džezerji, daleč od tega. Mogoče smo se sami z imenom preveč definirali v začetku, a za nas ni omejitev, in razmišljamo kar se da široko.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju